Často kladené otázky

Nákup a tovar

Ako zistím aktuálny stav objednávky?

O stave vašej objednávky vás priebežne informujeme emailom. Pokiaľ ste sa zaregistrovali, všetky informácie o vašich objednávkach nájdete v detaile vášho účtu - stačí sa prihlásiť. Pokiaľ sa radšej rozprávate, pokojne nám zavolajte na 02/8008 1111 vždy Po-Pia 8:00 - 16:00.

Je možné zlúčiť viac objednávok do jednej?

Áno, je to možné, avšak iba vtedy, ak žiadna z objednávok nebola už vyexpedovaná.

Môžem objednávku zrušiť?

Hoci odoslaním objednávky vydávate svoj záväzný súhlas s jej prevzatím a zaplatením, môžete objednávku zrušiť, ak ešte nebola expedovaná alebo zaplatená.

Ako zistím, ktoré lieky, vitamíny alebo výživové doplnky sú pre mňa vhodné?

Použitie akéhokoľvek lieku by ste mali konzultovať so svojím lekárom alebo lekárnikom a vždy by ste mali dodržiavať odporúčané dávkovanie, ktoré je uvedené v príbalovom letáku. Pokiaľ potrebujete poradiť alebo odporučiť vhodný liek či výživový doplnok, môžete sa obrátiť na našich farmaceutických pracovníkov na zákazníckej linke prostredníctvom 02/8008 1111, info@mobilnalekaren.sk alebo kontaktného formulára.

Môžem zakúpeným liekom dôverovať?

Rozhodne áno! Všetky ponúkané produkty pochádzajú z oficiálnej distribúcie liečiv, ktoré sú určené pre slovenský trh. Stále však platí, že použitie akéhokoľvek lieku by ste mali konzultovať so svojím lekárom alebo lekárnikom a vždy by ste mali dodržiavať odporúčané dávkovanie, ktoré je uvedené v príbalovom letáku. Pokiaľ potrebujete poradiť alebo odporučiť vhodný liek či výživový doplnok, môžete sa obrátiť na našich farmaceutických pracovníkov na zákazníckej linke prostredníctvom 02/8008 1111, info@mobilnalekaren.sk alebo kontaktného formulára.

Môžem objednávku ešte upraviť, aj keď som ju už potvrdil?

Samozrejme, že áno. Ale je potrebné tak urobiť skôr ako ju odovzdáme dopravcovi na doručenie na vašu adresu.

Kde nájdem faktúru?

Keďže sa snažíme o ekologickú udržateľnosť, faktúry posielame iba elektronicky. Pokiaľ ste registrovaný užívateľ, faktúru nájdete v detaile objednávky vo svojom zákazníckom profile.

Dokážete mi poradiť s výberom produktov?

Rozhodne áno! Vaše zdravie je totiž naša priorita. Pokiaľ potrebujete poradiť alebo odporučiť vhodný liek či doplnok stravy, vždy sa môžete obrátiť na našich farmaceutických pracovníkov na zákazníckej linke prostredníctvom 02/8008 1111, info@mobilnalekaren.sk alebo kontaktného formulára.

Môžem si tovar objednať telefonicky?

Samozrejme, že áno. Pokiaľ chcete objednávku vytvoriť telefonicky alebo potrebujete odporučiť vhodný liek či výživový doplnok, vždy sa môžete obrátiť na našich farmaceutických pracovníkov na zákazníckej linke prostredníctvom 02/8008 1111.

Ako uplatním zľavový kód?

Príslušný zľavový kód starostlivo opíšte do patričného poľa v nákupnom košíku a potvrďte ho. Ak bol kód použitý správne, uvidíte ihneď potvrdenie o jeho prijatí.

Čo mám urobiť s liekmi, ktoré som nespotreboval?

Lieky, ktoré sami nespotrebujete, alebo lieky, u ktorých vypršala lehota trvanlivosti, by ste mali vždy doniesť do lekárne a odovzdať ich na odbornú likvidáciu.

Ako môžem nahlásiť podozrenie na nežiaduci účinok lieku?

Nahlásenie nežiaduceho účinku (alebo podozrenia naň) lieku môžete urobiť na stránkach Štátneho ústavu pre kontrolu liečiv. Alebo môžete kontaktovať nás a spoločne vykonáme potrebné kroky na nahlásenie nežiaduceho účinku alebo nahlásenie podozrenia na závadu v akosti lieku.

Doprava a platba

Za aký čas mi doručíte objednávku?

Všetky ponúkané produkty máme na sklade, preto objednávku expedujeme do 24 hodín od objednania. Samotná doprava potom trvá 1-2 pracovné dni. Môže sa teda stať, že keď si tovar dnes objednáte, doručíme vám ho už zajtra.

Aké sú možnosti dopravy?

Aktuálne ponúkame doručenie prostredníctvom kuriéra DPD a cez službu Packeta (Zásielkovňa).

Aká je cena dopravy?

Doručenie kuriérom DPD stojí 2,99 €, doručenie cez službu Packeta (Zásielkovňa) stojí 1,99 €. Pre všetky objednávky nad 45 € máte dopravu úplne zadarmo.

Môžem mať dopravu zadarmo?

Samozrejme, že áno. Dopravu zadarmo poskytujeme ku všetkým objednávkam nad 45 €. Stačí si len vytvoriť objednávku s touto hodnotou alebo vyššou.

Zistím niekde, či je už dopravca na ceste?

Akonáhle objednávku odovzdáme dopravcovi, pošleme vám email s touto informáciou. Dopravca potom vždy zasiela email s informáciou o predbežnom termíne doručenia a prípadne aj kontakt na vodiča.

Aké sú možnosti platby?

Ponúkame vám platbu dobierkou a online kartou.

Sú platobné metódy zadarmo?

Platba kartou online je naozaj zadarmo, platba dobierkou je však spoplatnená čiastkou 0,99 €.

Vrátenie tovaru

Dokedy môžem vrátiť zakúpený tovar?

Od kúpnej zmluvy môžete bez udania dôvodu odstúpiť do 30 dní od vytvorenia objednávky.

Ako vrátim tovar?

Nepoškodený a nepoužitý tovar v pôvodnom obale starostlivo zabaľte a zašlite spoločne faktúrou a vyplneným formulárom pre odstúpenie od kúpnej zmluvy na Lekáreň Farmazon, Púchovská 8,  831 06 Bratislava. Tovar neposielajte na dobierku - takýto tovar nemôže byť prevzatý.

Kam mám vrátené produkty poslať?

Adresa pre vrátenie produktov je Lekáreň Farmazon, Púchovská 8,  831 06 Bratislava. Tovar neposielajte na dobierku - takýto tovar nemôže byť prevzatý.

Kde nájdem formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy?

Veríme, že ho nebudete potrebovať, ale pre všetky prípady je na stiahnutie tu.

Je vrátenie tovaru zadarmo?

Áno, za vrátený tovar nič neplatíte. Prečo? Pretože nám to tak príde voči vám fér.

Akým spôsobom mi budú vrátené peniaze?

Po odstúpení od zmluvy a vrátení tovaru vám peniaze pošleme bankovým prevodom na účet, ktorý uvediete vo formulári. O celom procese budete informovaní emailom.

Čo sa stane s vrátenými liekmi?

Nemusíte mať strach, že by sme vrátené lieky predávali ďalej. Zákony jasne hovoria, že všetky vrátené liečivá sú ďalej nepredajné a musia byť odborne zlikvidované. A my to prísne dodržiavame. Nemusíte teda mať strach, že by sme vám predali čo i len jedinú tabletku, ktorú už niekto kúpil a vrátil. Vaše zdravie si nikdy nedovolíme akýmkoľvek spôsobom ohroziť.

Reklamácia

Ako môžem reklamovať tovar?

Reklamovaný tovar starostlivo zabaľte a zašlite spoločne s faktúrou a vyplneným reklamačným formulárom na Lekáreň Farmazon, Púchovská 8,  831 06 Bratislava. Tovar neposielajte na dobierku - takýto tovar nemôže byť prevzatý.

Kde nájdem reklamačný formulár?

Reklamačný formulár nájdete na stiahnutie tu. Pokiaľ ste registrovaný užívateľ, nájdete reklamačný formulár aj v detaile každej objednávky.

Kam mám reklamované produkty poslať?

Adresa na vrátenie reklamovaných produktov je Lekáreň Farmazon, Púchovská 8,  831 06 Bratislava. Tovar neposielajte na dobierku - takýto tovar nemôže byť prevzatý.

Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?

Zákon nám ukladá povinnosť vybaviť reklamáciu do 30 dní od obdržania všetkých podkladov. Obvykle to však stihneme oveľa rýchlejšie.

Registrácia

Ako sa môžem registrovať na eshope?

Registráciu vykonáte jednoducho na stránke registrácie a postačí vám k tomu iba váš email a heslo. Prípadne môžete registráciu vykonať iba zadaním hesla po vytvorení objednávky.

Aké výhody mi prináša registrácia?

Ako registrovaný zákazník máte vždy detailný prehľad o všetkých vašich objednávkach a ľahko sa dostanete ku všetkým faktúram. Navyše, všetky budúce objednávky vytvoríte rýchlejšie, pretože nebudete musieť znova vyplňovať všetky kontaktné údaje a ušetríte tak čas.

Zabudol som heslo, pomôžete mi?

To nebude problém. Na stránke pre obnovu hesla len vyplňte email, ktorým ste sa registrovali a my vám naň pošleme nové heslo. Ak zabúdate heslo často, skúste niečo z našej ponuky liečiv na posilnenie pamäte - nám sa to osvedčilo :)